вторник, август 25, 2009

В търсене на своя стил

Скоро ще станат 6 месеца,откакто се занимавам с полимирна глина и като погледна изделията си от първите неща до сега излиза,че съм пробвала доста техники.Толкова са разнородни работите ми.За това да опитам от всичко много ми помогна едно руско блог общество(в линията на линковете ми е).Хванах за уши уроците ,публикувани там и тези месеци изпробвах почти всичките.Докато стигнах до един момент,в който искаш да определиш свой стил на работа и да си избереш техниката,която най-много ти допада.Интересното е,че аз открих сродни идеи не в руското общество,а в...френските блогове за полимерна глина.В тях намерих НЕВЕРОЯТНИ неща,за това повечето ми любими линкове са към тях.Докато руският стил клони към класика,повече женственост,милифиори и по-малко експеримент с форми,което също има своите предимства.У французите забелязвам изчистеност на формите,дори простота и игра с тях,също много нововъведения в дизайна като такъв за бижута.Второто повече ми допада,въпрос на личен вкус и усещане за красиво.Продължавам да изследвам...

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...