събота, април 17, 2010

Малко лирично отклонение

Днес се отклонявам за малко от теорията и практиката на полимерната глина,за да приема една приятна награда за блога от Нети.Много благодаря за тази страхотна изненада!Наистина се радвам ,когато идеята ми под форма на бижута предизвиква някакви емоции у хората.Това ме удовлетворява.


За да получа това отличие има три правила:
да изброя пет неща,които другите не знаят за мен
да изброя десет неща,които ме правят щастлива
да наградя пет блога.Те на свой ред следва да направят същото.

Ето някои от нещата,които другите не знаят за мен
-много съм любопитна :-)Обичам да научавам неща от науката и изкуството,
ровя се къде ли не.
-дълбоко в себе си съм анархист,не обичам ограниченията и правилата също и системата :-)
-не съм се отказала да стана пиратка и да кръстосвам моретата
-целта е онова,което ме задвижва
-колко много всъщност обичам да творя и колко сериозна част заема това във мен.

Така,а сега десет неща,които ме правят щастлива.Най-общо това са дребните неща
-слънчевият ден
-природата и животът в нея,дори и най-малкия
-любовта във всички и всичко
-всичките ми занимания и хобита
-усмихнатите приятели
-подкрепата на семейството
-миговете на пълно усещане за свобода
-откривателството и експеримента
-силата на човешкия дух
-рок музиката и концертите

Сега предавам щафетата на пет блога на творци(реших да са родни),които посещавам най-често и винага намирам в тях вдъхновение.Продължавайте все така да творите наслади за очите и ума!Започвам с блога на Нети .Не знам какво казват правилата дали мога да наградя човекът,който ме е наградил,но решавам,че искам :-)В нейните картички откривам много оритинални детайли,които ме карат да се замислям.Както и тези на Arabela вторият е нейният блог. Третият е този на Little Forest Fairy Още един на SNS Както също и блога на PaperWitch

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...