петък, март 11, 2011

Гривни "Водорасло" и "Мандаринена свежест"

Много рядко правя гривни може би защото самата аз не нося,всички са ми големи :-) Но ето,че намерих модел,който много ми допада и мисля да поработя още малко върху него.Преди време с тази техника си направих гердан,харесва ми обема и неординарната форма,които създава.За гривни мисля,че е още по-интересно.Сега като направих Водораслото ми се иска да се завърна към любимия ми органичен,натурален стил за пролетта и лятото.Като се пооправи времето ще се поразходя из гората,може да намеря там вдъхновение.




3 коментара:

Unknown каза...

Много ми харесват, Маша, особено "Водорасло" :). Поздравявам те!

Mª Reyes каза...

Los dos son preciosos. Besos

Анонимен каза...

Водораслото се е получило страхотно просто. Поздравления!

Може ли да попитам с какво рисуваш върху глината. Или ако не е рисувано как се прави преливането между двата цвята - много естествено и ефектно е станало.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...