петък, юли 08, 2011

Първа медийна изява на моите бижута

 За това лято имах още един хубав повод да отида до София- от списание "За хората" са забелязали моите бижута и ме поканиха да направим снимки и разговор.Темите в списанието много ми допаднаха,тъй като са любопитни,свързани с интересни места и хора.Така че моите летни гердани не можаха да намерят по подходящо представяне,защото са плод на мислените ми пътувания до топли страни и екзотични плажове.Нямам търпение да се освободя за любимото си хоби,вече съм събрала много идеи,вдъхновения и морски стъкълца :-) Доскоро!
Снимките направи Светослав Куцаров.

4 коментара:

k_savova каза...

Чудесна новина. Добре е, че има хора, които забелязват красивите неща. Много се радвам за теб.

Irina каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Irina каза...

Поздравления, чудесна изява.

vokade каза...

Благодаря ви за прекрасните отзиви!Много ме окуражихте!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...