четвъртък, септември 22, 2011

Есенно завръщане

Лятото свърши,сезонната работа приключи и отново мога да се заема с любимото хоби.Все още трябва да се понастроя творчески и да се сетя какви идеи са ми идвали през миналите 4-5 месеца.Или да се вдъхновя за нови.През това време някои известни майсторки са забелязали работата ми и тази на българската полимерна група.Iris Mishly ме отбеляза в блога си,а Cynthia Tinapple каза добри думи за групата ни в Polymer clay daily.Това много ме радва!А също наскоро с мен се свърза Ионела от румънската полимерна група и предложи сътрудничим в бъдеще.Така че дори аз да нямах време за полимерна глина,тя ме намираше :-) Сега е малък хаус от недовършени изделия,поръчки,идеи и подготовка за изложение.Да,мисля да походя по панаири с бижутата си през есента,ако ми се отдаде случай.Когато всичко ми се намести сядам и започвам да работя :-)

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...