понеделник, март 11, 2013

Как мина срещата-демонстрация във Варна

Здравейте!Вече ставам сериозна и започвам да си попълвам редовно блога.Тази седмица мисля да направя няколко поста,защото се събра повече информация и нови изделия.Започвам с това,за което беше последната ми публикация- срещата и демонстрация във Варна.Първо разказа,после снимките.Въпреки притеснението ми като за първи уъркшоп прекарах чудесно!Срещата се проведе в Арт На тъмно зона.С Ралица Цветкова се запознахме на място,въпреки че виртуално и творчески общуваме от 4 години.Но толкова бързо влязохме в крак ,все едно си бяхме стари познати.Беше много приятно!Запознах се също с много хора от групата за полимерна глина,както и с нови лица и съвсем начинаещи в полимерната глина.Бяхме около 20 участници.Аз показах едно лесно мокуме гане колие-сърце,а Рали разказа как след това то би могло да се залее с епоксидна смола.За огромна изненада ни снимаха от БНТ 2.След демонстрацията си разменихме малки подаръчета и си направихме снимки за спомен.Времето ми се стори малко,за да си поговорим повече за нас,за полимерната глина и да си отговорим на различните въпросите.На следващата среща повече :-)
А сега - снимки.
                                                      Аз и паста машината


Мокуме гане срезове

                         



                                                       Отдалече и с камера


Рали показва и разказва за смолата 


Рали залива със смола изделие от полимерна глина


Участници пробват сами


Част от групата,която остана накрая


Рали,аз и Теодора

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...