сряда, май 25, 2016

Завръщане

Здравейте, приятели!
След известно прекъсване отново съм на полимерна линия и се надявам този път да продължи за по-дълго време. Имам вдъхновение, идеи и надявам се свободно лято, така че нека творенето започне сега :-)... И пак с пръстени.
 Когато преди 7 години започнах да се занимавам с полимерна глина доста време правех само колиета. Може би почти 2 години. Те бяха основния вид бижута според тогавашните ми виждания. Цялата ми творческа мисъл се оформяше, въртеше и изливаше в колиета. След това дойде ред на обиците, известно време бях на брошки, а сега... Сега мисля, че се откривам в пръстените.Те са може би най- голямото ми предизвикателство. Да вложа цялата си идея, да разкажа една история в това малко нещо. Мисля, че открих семплото и простотата, където ключето за красивото е във формата, извивките, съчетанието на текстурите. Над тях работя и се старая. Добавям пирит- харесва ми тая руда, груба но с благороден блясък.


Ring "Crackle"

Conch and sea foam

Conch and sea foam


Raw gold

Raw gold

Pure white

Pure white

Simple ring with pyrite

Simple ring with pyrite

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...