четвъртък, август 02, 2012

Полимерна глина от Китай

Отскоро вече има вносител на полимерната глина,с която работя, и това много ме радва.90 % от нещата,които съм направила за тези 4 години са със нея.Тя е китайска,в разфасовката е от 500 гр.,но ми казаха, че в магазина може да ви отрежат по-малко парче.Като цена е около 15-17 лв. за половин килограм.Аз вече получих поръчката ми от бяла глина,може да я видите на втората снимка.Качеството е подобрено.Като характеристики  е мека,но плътна,лесно се размачква и смесва с други марки глина.Удобна за моделиране и работа с екструдер.Като мекота е близо до Фимо софт.Можете да отидете на място в магазинчето във София и да пипнете материала и да получите информация.А мястото е това-София, ул."20ти Април" 11.Много е близо до големите 5 кюшета.Ето и имейла за връзка ivana_raynova1@yahoo.com.




Първата ми проба за мокуме гане обици с бялата глина

Red planet

Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...