четвъртък, август 30, 2012

Урокът ми във списание Frompolymer to art

С радост вече мога да споделя,че излезе розовият брой на нидерландското списание за полимерна глина Frompolymer to art.В него има уроци и статии за полимерната глина.Повече за самото списание може да прочетете в тази моя публикация.Издателките на списанието и майсторки на полимерната глина Saskia Veltenaar и Marjon Donker се свързаха с мен,за да направя урок за това розово издание.Избраха си да е туториал за колието  "Залез" от втората снимка.Ето и другите майстори,които ще участват в този брой, може да  ги видите тук.Всички те са страхотни,а на някои се възхищавам много отдавна!За мен беше голям опит да направя проект за Frompolymer to art.Така научих какви са изискванията  за  оформяне на текста,снимките и всичко останало.Може пък това да ми потрябва някой ден...Скоро (надявам се) ще ми пристигне списанието и ще пусна една снимчица.


Няма коментари:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...